UKK
MAKSUT JA ALENNUKSET/KAMPANJAT
Hyväksymme PayPal-maksut sekä vaihtoehtoiset maksutavat, jotka ovat suosittuja tietyissä maissa.
OSTOKSET
Sinun pitäisi aina saada vahvistussähköposti, kun tilauksesi lähetys on onnistunut. Jos et ole saanut vahvistusviestiä, tarkista roskapostikansio ja/tai ota meihin yhteyttä.
Voit kuitenkin ottaa meihin yhteyttä, ja autamme parhaamme mukaan.
Silti on hyvin tärkeää varmistaa, että kaikki tiedot ovat oikein, ennen kuin painat vahvistuspainiketta.
Voit kuitenkin ottaa meihin yhteyttä, ja autamme parhaamme mukaan.
TOIMITUS
Jos tarvitset lisätietoja, ota meihin yhteyttä.
Jos tarkistat kaikista edellä mainituista paikoista, eikä pakettia edelleenkään löydy, ota meihin yhteyttä käyttämällä verkkochattia tai sähköpostia. Olethan valmiina antamaan koko osoitteesi ja tilausnumerosi.
Huomaa, että jos tavaroita ei toimiteta odotettuna päivänä, tulee sinun ilmoittaa siitä meille 28 päivän kuluessa lähetyspäivästä.
PALAUTUKSET JA VAIHDOT
Ainoana poikkeuksena ovat käytetyt alusvaatteet, elleivät ne ole viallisia. Please note that face masks are non-returnable and non-refundable for reasons of health and safety. Tämä ei vaikuta lakisääteisiin oikeuksiisi.
Jos haluat muuttaa toimitusosoitettasi, sinun tulee ottaa meihin yhteyttä sähköpostitse.
Jos sait viallisen tuotteen, lähetä meille kuva koko tuotteesta sekä kuva valmistajan etiketistä, josta näkyy selvästi tuotteen viitenumero.
Kun olemme saaneet tarvittavat kuvat, autamme parhaamme mukaan.
TUOTETIEDOT
Jos tuote, josta olet kiinnostunut, on tällä hetkellä loppu varastosta, voit luoda varastomuistutuksen, jotta sinulle ilmoitetaan, kun tuotetta on jälleen varastossa.
OMA TILI
Jos kirjautuminen ei onnistu, vaikka olet oikealla sivustolla, suosittelemme salasanasi nollausta "salasanan nollaus" -painiketta käyttämällä. Sinun pitäisi saada salasanan nollaussähköposti. Se voi joutua roskapostikansioon, joten suosittelemme tarkistamaan sieltä ennen yhteydenottoa meihin.