UKK

MAKSUT JA ALENNUKSET/KAMPANJAT

Mitkä ovat hyväksymänne maksutavat?
Hyväksymme korttimaksut korteilla Visa, Mastercard ja American Express.
Hyväksymme PayPal-maksut sekä vaihtoehtoiset maksutavat, jotka ovat suosittuja tietyissä maissa.
Miten voin tehdä tilauksen?
Tilauksen voi tehdä ainoastaan sivustomme kautta. Emme ota vastaan sähköposti- tai puhelintilauksia.
Onko minun maksettava tilauksesta tulli- tai veromaksuja?
Military 1st vastaa kaikista vero- ja tullimaksuista.
Minulla on alennuskoodi, miten voin käyttää sen?
Lisää alennuskoodisi sille tarkoitettuun kenttään maksuvaiheessa. Varmista, että antamasi alennuskoodi on voimassa ja käytettävissä ostamallesi tuotteelle.
Annatteko opiskelija- tai varusmies-/armeija-alennusta?
Valitettavasti emme tarjoa mitään alennuksia.

OSTOKSET

Onko sivustonne turvallinen?
Voit tehdä ostoksia turvallisesti sivustollamme, sillä käytämme SSL-sertifikaattia turvallisen salatun yhteyden muodostamiseen. Voit lukea meistä myös TRUSTPILOT-sivullamme!
Saanko vahvistussähköpostin tilauksen lähettämisen jälkeen?
Kyllä. Viestissä on osoite, jonka valitsit tilauksen toimitusosoitteeksi, sekä muita hyödyllisiä tietoja.
Sinun pitäisi aina saada vahvistussähköposti, kun tilauksesi lähetys on onnistunut. Jos et ole saanut vahvistusviestiä, tarkista roskapostikansio ja/tai ota meihin yhteyttä.
Minulla on ongelmia sivuston käytössä, mitä minun pitäisi tehdä?
Jos sinulla on ongelmia sivustomme käytössä, kokeile ensin seuraavia ratkaisuja ennen kuin otat meihin yhteyttä:
  • Tyhjennä selaimesi välimuisti
  • Käytä selainta yksityisessä tilassa
  • Käytä eri selainta
  • Käytä eri laitetta
  • Käynnistä laite uudelleen
  • Milloin tilaukseni käsitellään?
    Pyrimme käsittelemään kaikki tilaukset mahdollisimman nopeasti. Tilaukset käsitellään ja lähetetään 24 tunnin kuluessa niiden tekemisestä.
    Voinko vaihtaa toimitusosoitetta/väriä/kokoa/toimitustapaa sen jälkeen, kun tilaus on tehty?
    Tilausten käsittely- ja lähetysnopeuden vuoksi on epätodennäköistä, että pystymme muuttamaan osoitetta tai vaihtamaan väriä/kokoa/toimitustapaa, ennen kuin tilaus on lähetetty.
    Voit kuitenkin ottaa meihin yhteyttä, ja autamme parhaamme mukaan.
    Silti on hyvin tärkeää varmistaa, että kaikki tiedot ovat oikein, ennen kuin painat vahvistuspainiketta.
    Voinko peruuttaa tilauksen sen lähettämisen jälkeen?
    Tilausten käsittely- ja lähetysnopeuden vuoksi on epätodennäköistä, että pystymme peruuttamaan tilausta, ennen kuin se on lähetetty.
    Voit kuitenkin ottaa meihin yhteyttä, ja autamme parhaamme mukaan.
    Onko teillä liikkeitä, joissa voisin käytä sovittamassa joitakin tuotteita?
    Valitettavasti toimimme vain verkkokauppana. Lukuun ottamatta päätoimipistettämme, joka ei ole avoin yleisölle, meillä ei ole fyysistä myymälää, jossa voisit käydä.

    TOIMITUS

    Saanko lähetysilmoituksen tilauksestani?
    Kyllä, ilmoitamme sinulle sähköpostitse, kun pakettisi on lähetetty.
    Mitä toimituspalveluja käytätte?
    Käytämme useita eri toimituspalvelujen tarjoajia, jotta pakettisi voidaan toimittaa mahdollisimman nopeasti.
    Jos tarvitset lisätietoja, ota meihin yhteyttä.
    Kuinka kauan tilaukseni toimitukseen kuluu?
    Katso sivustomme Toimitus ja palautukset -osio.
    Miten voin jäljittää pakettiani?
    Lähetyksen jäljittäminen voi olla mahdollista sen mukaan, mitä palvelua käytetään. Jos et ole saanut seurantatietoja, ota meihin yhteyttä.
    En ole saanut pakettiani, ja sen pitäisi olla täällä. Mitä minun pitäisi tehdä?
    Ennen kuin otat meihin yhteyttä, suosittelemme tiedustelemista naapureiltasi sekä pakalliselta lajittelukeskukselta sen selvittämiseksi, onko paketti jätetty jollekulle naapureistasi tai palautettu lajittelukeskukseen.
    Jos tarkistat kaikista edellä mainituista paikoista, eikä pakettia edelleenkään löydy, ota meihin yhteyttä käyttämällä verkkochattia tai sähköpostia. Olethan valmiina antamaan koko osoitteesi ja tilausnumerosi.
    Huomaa, että jos tavaroita ei toimiteta odotettuna päivänä, tulee sinun ilmoittaa siitä meille 28 päivän kuluessa lähetyspäivästä.

    PALAUTUKSET JA VAIHDOT

    Onko jokainen tuote palautettavissa?
    Voit palauttaa jokaisen tuotteen sillä edellytyksellä, että ne ovat edelleen myytävässä, alkuperäisessä kunnossa, kaikki laput kiinnitettyinä ja pakkaus ehjänä.
    Ainoana poikkeuksena ovat käytetyt alusvaatteet, elleivät ne ole viallisia. Please note that face masks are non-returnable and non-refundable for reasons of health and safety. Tämä ei vaikuta lakisääteisiin oikeuksiisi.
    Kuinka paljon aikaa minulla on tilatun tuotteen palauttamiseen?
    90 päivää toimituksesta.
    Onko minun maksettava palautuskulut (kansainväliset asiakkaat EU-maissa, Yhdysvalloissa, Kanadassa, Hongkongissa, Australiassa tai Uudessa-Seelannissa)?
    Kyllä, asiakas vastaa tuotteen palautuskuluista. Käy Palautukset-portaalissa luomassa palautusetiketti..
    Onko minun maksettava palautuskulut?
    Kyllä, asiakas vastaa tuotteen palautuskuluista. Voit käyttää haluamaasi palvelua, mutta suosittelemme kuitenkin paketin lähettämistä käyttäen jäljitettävissä olevaa palvelua.
    Onko minun noudatettava tiettyjä ohjeita, kun palautan tilaamani tuotteet?
    Sinun tarvitsee vain noudattaa lähetysilmoituksessa annettuja ohjeita. Suosittelemme tilausnumeron merkitsemistä paketin päälle näkyvään kohtaan, jotta se on helpompi tunnistaa.
    Sain väärän/viallisen tuotteen. Mitä minun pitäisi tehdä?
    Jos sait väärän tuotteen, ota meihin yhteyttä sähköpostitse ja lähetä kuva koko tuotteesta sekä valmistajan etiketistä, josta näkyy selvästi tuotteen viitenumero.
    Jos sait viallisen tuotteen, lähetä meille kuva koko tuotteesta sekä kuva valmistajan etiketistä, josta näkyy selvästi tuotteen viitenumero.
    Kun olemme saaneet tarvittavat kuvat, autamme parhaamme mukaan.
    Olen palauttanut tuotteen, josta haluan hyvityksen. Kuinka pitkään joudun odottamaan rahojeni palautusta?
    Hyvitys maksetaan 10 arkipäivän kuluessa siitä, kun olemme vastaanottaneet paketin.
    Olen palauttanut tuotteen, jonka haluan vaihtaa. Kuinka pitkään joudun odottamaan uutta tuotetta?
    Vaihtotuotteen lähetys käsitellään, kun olemme saaneet pakettisi. Vaihtotuotteen pitäisi saapua 14 arkipäivän kuluessa.
    Onko minun tehtävä uusi tilaus, jos haluan vaihtotuotteen?
    Ei. Voimme vaihtaa tuotteen eri kokoon/väriin, kun pakettisi saapuu meille (tuotteiden saatavuuden mukaan). Huomaathan, että jos hinta ei ole sama, emme voi käsitellä vaihtoa.
    Missä kunnossa tuotteen on oltava, jotta sen palautus hyväksytään?
    Hyväksymme vain tuotteita, jotka ovat myytävässä kunnossa, kaikki laput kiinnitettyinä ja pakkaus ehjänä.
    Tuotteita, jotka eivät vastaa edellä mainittuja vaatimuksia, ei ehkä hyväksytä.

    TUOTETIEDOT

    Onko tuotteillesi saatavilla koko-oppaita?
    Kyllä, useimmille tuotteillemme on saatavilla koko-opas, jonka tarkoituksena on auttaa sinua valitsemaan sopivin koko.
    Mistä saan tietoa varastosaatavuudesta? Onko käytettävissä varastomuistutus?
    Jos haluat tietää tietyn tuotteen varastomääristä, ota meihin yhteyttä chatin tai sähköpostin kautta.
    Jos tuote, josta olet kiinnostunut, on tällä hetkellä loppu varastosta, voit luoda varastomuistutuksen, jotta sinulle ilmoitetaan, kun tuotetta on jälleen varastossa.
    Haluaisin tehdä suuren tilauksen, onko se mahdollista?
    Jos haluat kysyä tietyistä suurista tilauksista tai varastosta tällä hetkellä loppuneista tuotteista, ota meihin yhteyttä sähköpostitse ja ilmoita tuotteen viitenumero tai linkki tuotteeseen.

    OMA TILI

    Miten rekisteröidyn?
    Käytä sivustomme rekisteröintilomaketta luodaksesi oman Military 1st -tilin.
    Voinko luoda ja tallentaa toivelistoja tililläni?
    Kyllä, voit luoda ja tallentaa toivelistoja, jotka voit nähdä tilille kirjautumisen jälkeen.
    Miten voin tilata uutiskirjeen?
    Voit tilata uutiskirjeemme kirjoittamalla sähköpostiosoitteesi uutiskirjeen tilauskenttään.
    En pysty kirjautumaan, mitä minun pitäisi tehdä?
    Tarkista ensin, yritätkö kirjautua samaan aluekohtaiseen sivustoon, jolla olet rekisteröinyt tilisi.
    Jos kirjautuminen ei onnistu, vaikka olet oikealla sivustolla, suosittelemme salasanasi nollausta "salasanan nollaus" -painiketta käyttämällä. Sinun pitäisi saada salasanan nollaussähköposti. Se voi joutua roskapostikansioon, joten suosittelemme tarkistamaan sieltä ennen yhteydenottoa meihin.